FAQ
Gyakran ismételt kérdések
Visszavihetem vagy kicserélhetem a terméket? Mikor és hogyan küldhetem vissza?
A termékeket az átvételtől számított tizennégy napon belül lehet visszaküldeni. A visszaküldéshez a webáruházunkban talál egy visszaküldési űrlapot, amelybe a rendelési szám és a hozzá tartozó e-mail cím segítségével jelentkezhet be. A bejelentkezést követően kövesse a megjelenő utasításokat.
Milyen címre küldjem vissza a terméket?
A webáruházunkban található űrlap kitöltése után e-mailben megkapja az ingyenes visszaküldésre vonatkozó összes utasítást, beleértve a postacímet is. A termékvisszaküldés űrlapját ITT találja.
Milyen méretet válasszak?
Minden egyes terméknél fel van tüntetve a mérettáblázat, amely szerint választhat. A mi márkáink esetében legtöbb vásárlónk általában egy mérettel kisebbet választ, mint más gyártóktól. A legjobb azonban mindig a mérettáblázatot használni a méret meghatározásához.
A megrendelés leadásától számítva mikor küldik ki a csomagot és mennyi ideig tart a szállítás?
A reggel 7 óra előtt leadott megrendelést még aznap (munkanapon) feladjuk.
A kézbesítés ettől kezdve már a szállítmányozó cégen múlik. A fuvarozóknak általában 1-2 munkanapot vesz igénybe a csomagok kézbesítése normál üzemidőben.
Van XY méret raktáron?
Kizárólag a jelenleg látható méretek érhetőek el a webáruházban.
Lehetséges-e a terméket az üzletből küldeni?
Sajnos nem. A webáruházon keresztül azonban lefoglalhatja a terméket az adott üzletben. A foglalás visszaigazolását követően az áru 24 órán belül átvehető.
Hogyan reklamálhatom a sérült terméket?
Hiba esetén kérjük, küldje vissza az árut a kitöltött reklamációs űrlappal együtt a címünkre, hogy megvizsgálhassuk a hibát. Javasoljuk, hogy a fuvarozótól kapott szállítólevelet őrizze meg az esetleges reklamációk, pl. elveszett csomagok vagy a termékvisszaküldéssel kapcsolatos költségek kifizetésére, elfogadott reklamáció esetén.
Telefonon is tudok rendelést leadni?
Sajnos nem. Megrendeléseket kizárólag a webáruházon keresztül fogadjuk el.